NE TÜR HİZMETLERİ KAPSAR?
Bakım & Destek Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, içinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar. Anlaşma süresince AVRASYA şirket merkezinde veya müşteri yerinde limitsiz servis desteği, yılda iki kez periyodik koruyucu bakım, envanter takibi, arızalı cihazın müşteri yerinde onarılamadığı durumlarda yerine yedek cihaz bırakılması, Microsoft NT, 2000, 2003, 2008 vb. çoklu işletim sistemi, Windows 98, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7 işletim sistemi desteği, bilgisayar, notebook, yazıcı, monitör, scanner, plotter, projeksiyon cihazı, digital fotoğraf makinesi ve diğer çevre birimleri onarımı, MS Office uygulamaları ve anti virüs desteği, garanti hizmetleri, orijinal yedek parça desteği, Ticari ve Sektörel Programların Kurulum, Eğitim ve Desteklerinin verilmesi hizmetlerimizdendir. Gerek olmayan hizmetler anlaşma kapsamından çıkarılabilir.
SORUN MU YAŞIYORSUNUZ?
Bir kahve alın ve sorunu çözmemiz için bize biraz zaman verin.
İşletmesinde bulunan bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, barkod üniteleri, plotter vb. çevre birimlerinin sayısı türüne bakılmaksızın üç ve üzerinde olan, ticari veya muhasebe programları kullanan, internet kullanımı olan, bilgisayarlarında sorun meydana geldiğinde, acil çözüm gereken tüm işletmeler Bakım&Destek Anlaşması yaptırabilirler.
AVANTAJLARI NELER?
Bakım&Destek Anlaşmalı müşterilerimiz en öncelikli müşterilerimizdir. Telefon, Messenger Uzak Masaüstü Bağlantısı ve Yerinde Servis hizmetlerimizden, sorunu en hızlı çözebilecek olan yöntem tercih edilir ve müşteri sorunları giderilir. Müşterilerimiz, donanımları bozulduğu için, iş kaybına uğramazlar, Verilerinin yedekleri her zaman alınır, Teknolojik gelişmelerden anında haberdar olurlar, ek hiçbir ücret ödemezler, diğer donanım ürünlerini aldıklarında çok özel ödeme koşulları ve indirimler sağlanır.
BİZİMLE ÇALIŞMAYA HAZIR MISINIZ?
Öncelikle bir ön görüşme ile talepler dinlenir, sonrasında müşteri temsilcilerimiz, teknisyenlerimizle beraber işletmeyi analiz eder ve yapılabilecek hizmetler hakkında bilgi verirler. Takip eden süreçte bir sözleşme hazırlanır, onaylanması durumunda, firmanın büyüklüğüne göre ekiplerimiz işletme bilgisayarlarında toplu bir çalışma gerçekleştirir, eksikler belirlenir, yedekler alınır, ilk bakım yapılır, firmanın teknik yapısı, eksikler, geliştirmeler hakkında bir rapor hazırlanarak şirket yönetimine sunulur, bu tarihten itibaren de her türlü sorunda hızlı ve yerinde destek sağlanır.